Skip to content
مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی و اجاره خوابگاه‌ها

ثبت‌نام وام دانشجویی و اجاره خوابگاه‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخصوص مهلت ثبت‌نام وام دانشجویی و اجاره خوابگاه‌ها گفت: مهلت ثبت‌نام وام تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تمدید شده و نحوه محاسبه اجاره‌بها خوابگاه‌ها به نسبت مدت سکونت در خوابگاه‌ها است.

وام دانشجویی و اجاره خوابگاه‌ها

دکتر ناصر مطیعی بیان کرد: به دلایل متفاوتی از جمله آغاز سال جدید، شرایط دشوار حاکم بر کشور در مقابله با گسترش بیماری کرونا، مشکلات بهداشتی، اقتصادی  و اجتماعی برخاسته از آن، تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تدابیری جهت کمک و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموختگان در نظر گرفته‌ایم.

اجاره‌ خوابگاه‌های دانشجویی

دکتر مطیعی درمورد اجاره خوابگاه‌های دانشجویی توضیح داد: دانشجویان به‌دلیل روزهای تعطیلی دانشگاه و خوابگاه‌ها به‌خاطر شیوع ویروس کرونا نیازی به پرداخت اجاره ندارند چراکه نحوه محاسبه اجاره‌بها و دریافت آن از دانشجویان خوابگاهی براساس مدت سکونت و حضور دانشجو در خوابگاه‌ها است.

وام دانشجویی

وی در ادامه افزود: سررسید تسهیلات دانشجویی دانش‌آموختگان از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ تا آخر اردیبهشت ۹۹ به مدت زمان ۳ ماه تمدید می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پایان تاکید کرد: در جهت رفاه حال دانشجویان، مهلت نام‌نویسی وام‌های دانشجویی که تا قبل از این تا آخر فروردین‌ ۹۹ تمدید شده بود، بار دیگر تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید می‌شود. این مهلت پس از تاریخ مذکور، تمدید نمی‌شود.

https://bp.swf.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا