Skip to content
معرفی تامین اجتماعی در صداوسیما

معرفی تامین اجتماعی در صداوسیما

این گزارش در رابطه با معرفی تامین اجتماعی در صداوسیما است.روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در رابطه با ارزیابی اقدامات انجام شده توسط محمدرضا گروسی مدیر کل تامین اجتماعی استان قم اعلام کرد: این اقدامات در راستای مدیریت و مقابله با کرونا، باید با همکاری بیشتر صداوسیما و معرفی خدمات غیر حضوری این سازمان باشد. در برخی موارد دیده شده است که افراد برای اموری به شعب مراجعه می‌کنند که می‌توانند این موارد را از طریق اینترنت و به صورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قم با تشریح اقداماتی که در این اداره برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده و همکاری همه مراکز ملکی بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی اطلاع رسانی کرد

علی اصغر دادخواه اضافه کرد: با توجه به شرایط خاص این استان به جهت مدیریت و کنترل بیماری کرونا، اقداماتی جهت ارائه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعه به شعب اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: انجام بازرسی های مربوط به امور بیمه شدگان شامل بیمه بیکاری، احراز اشتغال قالیبافان، کارگران ساختمانی در زمان گفته شده امکان‌پذیر نیست.

او ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی کشور و به منظور جلوگیری از مراجعه افراد به شعب و کارگزاری ها، دفترچه بیمه افرادی که تا پایان بهمن ماه اعتبار دارد به صورت اتوماتیک تا پایان فروردین ماه اعتبار خواهد داشت

دادخواه هنچنین گفت: مطالب لازم و آموزش‌ها و دستور العمل‌های داده شده در این رابطه در سایت این اداره به نشانی www.qom.tamin.ir ایجاد شده است تا از این روش افراد آگاهی لازم را جهت جلوگیری از شیوع این بیماری پیدا کنند و در ادارات و در شعب تامین اجتماعی بروشور و جزوه‌های آموزشی در زمینه آگهی جهت مقابله با ویروس کرونا قرار داده شده است.

وی در آخر از مردم خواست تا آنجا که می‌توانند از خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق پرتال https://eservices.tamin.ir استفاده کنند و مراجعات خود را به آینده موکول نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا