Skip to content
تحقیقات علمی دانشگاه

دانشجویان تحقیقات علمی خود را از روز اول دانشگاه شروع کنند

تحقیقات علمی دانشگاه را دانشجویان جدی گرفته و از روز اول شروع تحصیل آن را انجام دهند. دکتر عبدالمحمد کجباف زاده عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانشجویان ورودی جدید خوش آمد گفته و گفت: دانشجویان بهتر است سعی کنند با انجام مطالعات کافی و تحقیقات و به روز رسانی اطلاعات خود مشکلات و درخواست‌های بیماران را حل کنند.

تحقیقات علمی دانشگاه

وی گفت: از روزی که وارد دانشگاه شدم یکی از آرزوهای من همیشه این بوده است که بتوانم در این دانشگاه تدریس کنم و الان این کار از افتخارات من است. وی ادامه داد: من ورودی سال ۴۹ هستم و روزی که وارد دانشگاه شدم احساس عجیبی داشتم که نتیجه تلاش‌های دوران تحصیل خود را می‌دیدم و تصمیم گرفتم از همان سال تحقیقات خود را شروع کنم. او گفت: دانشجویان همانند فرزندان من هستند و از هوش بالایی برخوردارند. شما آینده سازان این مملکت هستید از شما می‌خواهم در کنار درس حتما تحقیقات علمی خود را انجام دهید.

دکتر کجباف زاده در رابطه با علاقه خود به تحقیقات و مطالعه در حوزه فیزولوژی استان شناسی گفت: تنها چیزی که بیمار از ما می‌خواهد این است که بیماری او را به درستی تشخیص داده و درمان صحیح را انجام دهید که این کار با مطالعه و تحقیق میسر می‌شود. فلسفه و تاریخ و اطلاعات عمومی برای ارتباط با جامعه خوب و مفید است اما مهمترین اصل این است که دروس خود را به خوبی و دقت خوانده تا تشخیص و درمان صحیح داشته باشید.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: اگر یاد بگیرید که تحقیق کنید و سوالات تحقیقی برایتان مطرح شود حتما می‌توانید در کنار درس‌های تئوریتان پیشرفت کرده و زمانی که بتوانید سوالی را حل کنید حتما می‌توانید مشکل بیماران را راحتتر حل کنید.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا