Skip to content
همراهی اعضای شورای دانشجویی در حل مشکلات معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

همراهی اعضای شورای دانشجویی در حل مشکلات معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

اعضای شورای دانشجویی می‌توانند در حل مشکلات معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یاری کنند. معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مورد اهمیت تربیت معلم با صلاحیت صحبت کرد و گفت معاونت دانشجویی یک معاونت پرچالش است و اعضای شورای دانشجویی در استان‌ها می‌توانند کمک‌های خوبی به این معاونت بکنند.

اعضای شورای دانشجویی

پرویز انصاری راد در سی و ششمین جلسه شورای تخصصی دانشجویی دانشگاه فرهنگیان که با حضور اعضای شورا و نمایندگان حوزه ستادی در دانشگاه فرهنگیان برپا شده بود گفت: هدف شورای دانشجویی، ارتقا دانش و سطح آگاهی دانشجومعلمان و جذب حداکثری مشارکت دانشجویی است. وی ادامه داد: دانشجو معلم این دانشگاه به این علت که در جایگاه بزرگی است وظیفه مهم و خطیری دارد و باید به عنوان خدمتگزار این مملکت، آگاهی و دانش لازم برای این شغل را داشته باشد.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی دو منویی غذا در سطح کشور بر اساس استفاده از کلیه پتانسیل‌های موجود و بهرمندی از مشارکت و مقتضیات منطقه‌ای در دانشجو معلمان با عنوان سرپرست یار و یا نماینده خوابگاه در پردیس دانشگاه‌ها و همینطور افزایش پذیرش دانشجو معلم در سال‌های آینده به علت افزایش فضای دانشگاه در جهت همراهی راهنمایی‌های رئیس دانشگاه فرهنگیان برشمرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، پیش‌بینی دو منویی غذا در سطح کشور براساس مقتضیات منطقه‌ای، بهره‌مندی از مشارکت و پتانسیل‌های موجود در دانشجومعلمان با عنوان سرپرست یار و نمایندگان خوابگاه در پردیس و مراکز و همچنین امکان ارتقاء پذیرش دانشجومعلم در سال‌های آتی به ازای افزایش فضاهای فیزیکی دانشگاه پیرو رهنمودهای رئیس دانشگاه فرهنگیان از جمله راهبردهای این دانشگاه برشمرد.

در ادامه جلسه، محمدنقی حیدری مدیر کل برنامه‌ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی به موارد دیگری اشاره کرد که شامل ” بازنگری آئین نامه شورای موارد خاص و شورای صنفی، شیوه‌نامه برگزاری آئین نامه دانش آموختگی، طرح خودگردانی مراکز مشاوره دانشگاه و شیوه‌نامه نحوه پرداخت حق الزحمه عوامل علمی و اجرای فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت دانشگاه فرهنگیان بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا