Skip to content
فعالیت خوابگاه‌های دانشجویی

فعالیت خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد

فعالیت خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد برای سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با ۸ خوابگاه شروع شده است. دکتر محمدرضا صابری اظهار داشت در حال حاضر تمامی ۸ خوابگاه برای سال تحصیلی جدید پذیرش دانشجو انجام می‌دهد و در رابطه با اسکان دانشجویان مشکلی نداریم.

فعالیت خوابگاه‌های دانشجویی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: ساخت خوابگاه متاهلان با تاکید مقام معظم رهبری در مراحل پایانی است و امیدوار هستیم با اختصاص به موقع بودجه لازم بزودی شاهد افتتاح آن در موعد مقرر باشیم و دانشجویان متاهل بتوانند از این خوابگاه استفاده کنند.

محمدرضا صابری ادامه داد: مراحل ضدعفونی کردن تمامی اتاق‌های خوابگاه‌ها انجام شده است و این خوابگاه‌ها آماده پذیرش و اسکان دانشجویان است و مطمئن باشید اسکان دانشجویان با رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام خواهد شد و قبل از پذیرش دانشجو تمام نکات بهداشتی رعایت شده است.

وی با اشاره به لزوم داشتن کارت واکسن تصریح کرد: داشتن کارت دانشجویی واکسن کرونا از نکات الزامی برای پذیرش و اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی است و همینطور تاکید بر دریافت به موقع دز یاداور قبل از شروع سال تحصیلی در محل خوابگاه شده است.

وی در رابطه با ظرفیت سلف سرویس‌های مرکزی و پردیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: در سلف سرویس‌های دانشگاه با توجه به ظرفیت دو هزار صندلی مشکلی برای پذیرایی از دانشجویان نخواهیم داشت و سرو غذا در سلف برای دانشجویانی که تمایل به این کار داشته باشند منعی نخواهد داشت و همینطور برای دانشجویانی که می‌خواهند غذا را به صورت بیرون بر داشته باشند، امکان این امر میسر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در آخر اضافه کرد: برای رزور کردن ژتون غذا از طریق سامانه تغذیه دانشگاه قابل انجام است و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه به صورت آنلاین اقدام به رزرو نمایند و تحویل ژتون به صورت حضوری نخواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا