رفتن به محتوای اصلی
دیجی کالا

دیجی کالا

دیجی کالا نه به عنوان یک وب سایت بلکه به عنوان یک جریان تحول آفرین در عرصه کسب و کارهای اینترنتی ایران مطرح شد. این وب سایت با نقد و بررسی محصولات دیجیتال (بدون فروش) آغاز به کار کرد و کم‌کم همان محصولات را نیز به صورت آنلاین به فروش رساند و این حوزه را به تدریج به کالاهای دیگر نیز توسعه داد.

ویژگی‌های دیجی کالا

محتوای کاربردی برای مخاطب

دیجی کالا

هدف اولیه دیجی کالا، ارائه محتوای کاربردی جهت نقد و بررسی محصولات دیجیتال بود. کم‌کم این وب سایت به فروشگاه اینترنتی تبدیل شد، اما ماهیت متن محور خود را حفظ کرد؛ به همین خاطر، ضمن اینکه در حال حاضر محصولات بسیار زیادی عرضه می‌کند، اما همچنان پایبند به ارائه توضیحات و نقد و بررسی کامل برای هر محصول است.

تنوع چشمگیر در دیجی کالا

دیجی کالا از یک فروشگاه محصولات دیجیتالی در ابتدا اکنون به یک هایپرمارکت اینترنتی تبدیل شده است که تقریباً پوشش دهنده تمام محصولاتی است که می‌توانید از اینترنت خریداری کنید.

حفظ استانداردها

دیجی کالا

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و نقاط قوت دیجی کالا، پایبندی به اصول و حفظ استانداردهاست. دیجی کالا به خاطر ارزان‎تر دادن اجناس به مشتری، به سراغ برندهای بی کیفیت، گارانتی‌های بی اعتبار و مجاری نامطمئن ورود کالا نمی‌رود.

ارسال با کمترین هزینه

دیجی کالا

سیستم ارسال دیجی کالا بدون شک به عنوان یک سازمان مستقل قابل ارزیابی است. شبکه توزیعی که همزمان با تحمیل کمترین هزینه بر مشتری، تلاش دارد تا در سریع‌ترین زمان نیز کالا را به دست او برساند. اگرچه، در این بین بعضاً شاهد دیر رسیدن مرسوله یا رفتار نامناسب بعضی پیک‌ها هم هستیم.

دیجی استایل

دیجی استایل

پس از تجربه موفق دیجی کالا، دیجی استایل به عنوان دومین فروشگاه اینترنتی این مجموعه در حوزه تخصصی پوشاک وارد کار شد. در دیجی استایل طیف وسیعی از محصولات مرتبط با پوشاک و سبک زندگی شامل موارد زیر وجود دارد:

  • انواع لباس
  • کیف و کفش
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • لوازم خانه
  • اکسسوری‌ها

همچنین با همان سیاست جذاب دیجی کالا، دیجی استایل نیز نسبت به ارائه تخفیف برای محصولات خود و فروش‌های ویژه اقدام می‌کند.

پوشش دادن برندهای مهم ایرانی و خارجی از یک سو و ارائه محصولات با کیفیت مناسب و سرویس دهی عالی از سوی دیگر باعث شده تا دیجی استایل نیز جایگاه خود را پیدا کند.

دیجی مارکت

دیجی مارکت

دیجی مارکت نیز همگام با برندهای دیگری که وارد عرصه ارائه محصولات سوپرمارکت و هایپرمارکت‌ها شدند، با پشتوانه سامانه توزیع دیجی کالا وارد عرصه رقابت شد.

از جمله محصولات دیجی مارکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنقلات
  • خوار و بار
  • نوشیدنی
  • صبحانه
  • شیرینی و خشکبار

همکاری دیجی کالا و سازمان بین المللی دانشگاهیان

سازمان بین المللی دانشگاهیان اولین مجموعه ای بود که سال‌ها پیش، نسبت به دریافت خدمات از دیجی کالا برای اعضای خود اقدام نمود. در آن زمان، «دیجی بن» کالاها که در حالت عادی می‌توانست در خرید بعدی به شرط اینکه در یک ماه آینده اتفاق بیفتد به صورت تخفیف اعمال می‌شد، برای اعضای سازمان در همان خرید لحاظ شده و بدین صورت، تخفیف دیجی کالا به صورت چشمگیری ارائه می‌شد.

تغییر سیاست‌های دیجی کالا، این مدل تخفیف نیز تغییر کرد و در حال حاضر، تخفیف دائمی دیجی کالا بر روی سرویس‌های «دیجی استایل» و «دیجی مارکت» ویژه اعضای سازمان بین المللی دانشگاهیان لحاظ می‌گردد.

۱۰ درصد تخفیف دیجی استایل

اعضای سازمان بین المللی دانشگاهیان می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود، کد تخفیف ۱۰ درصدی دیجی استایل را بدون محدودیت دریافت نمایند.

۱۰ درصد تخفیف دیجی مارکت

همچنین امکان استفاده از تخفیف دیجی مارکت به صورت نامحدود برای اعضای سازمان از سوی دیجی کالا فراهم شده است.

برای این نوشته 7 نظر ثبت شده است
  1. از خدمات فوق العاده ای که برای دانشجویان قرار دادید ممنووونم !!!
    نسبت به گذشته دیجی بن های دیجی کالا کمتر شده و این تخفیف رو کمتر می تونم استفاده کنم اما هنوز واسه کتاب ها تخفیف خوبی می ده
    مرسی!

  2. مرسی از خدمات و زحمات شما.انتظار میرود به همان اندازه سرعت پیشرفت نام و برند و محصولات،پشتیبانی و سرویس دهی از این سرعت عقب نماند و در یک راستا حرکت کنند.موفق باشید.

    1. در حال حاضر تخفیف های دیجی کالا تغییر کرده و در چهار حوزه ارائه می شود. توضیحات مربوط به این تخفیف ها نیز در همین صفحه به روز شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا