Skip to content

۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کاشمر از سال آینده پذیرش می‌شوند.

کلاس

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان موافقت شد و از مهرماه سال آینده ۲۰۰ دانشجو پذیرش می‌شوند.

۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان . علی طاهریان در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش سال ۱۳۹۷که در محل فرمانداری کاشمر برگزار شد، بیان کرد: از یک سال قبل به دنبال ایجاد دانشگاه فرهنگیان در کاشمر بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته توسط فرمانداری و نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی و جلساتی که با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد، سرانجام موافقت‌های لازم گرفته شد.

 

۲۰۰ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

علی طاهریان بیان کرد: طبق دستور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور از ابتدای مهرماه در دانشگاه فرهنگیان کاشمر پذیرش دانشجو خواهیم داشت و همچنین با موافقت برای پذیرش ۲۰۰ دانشجو از محل تبصره “ماده ۲۸” استخدامی‌های کشور از مهرماه فعالیت دانشگاه فرهنگیان در کاشمر آغاز خواهد گردید.

علی طاهریان گفت:با توجه به اینکه دانشگاه‌های منطقه با افت دانشجو مواجه هستند. بدون شک ورود ۲۰۰ دانشجو در منطقه از نظر اقتصادی و اجتماعی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. با بررسی‌های انجام شده محل دانشگاه فرهنگیان کاشمر به صورت موقت در کانون فرهنگی تربیتی لقمان و خوابگاه آن‌ها در محل خوابگاه قبلی نمونه ایمان در نظر گرفته شده است.

علی طاهریان افزود: به دلیل حساسیتی که در جابه‌جایی کانون‌های فرهنگی تربیتی وجود دارد. فضای بهتری را به این کانون اختصاص داده‌ایم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا