Skip to content

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه از اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد تا ظهر امروز خبر داد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج نهایی مقطع دکتری سال ۱۳۹۷ این دانشگاه تا ظهر امروز از طریق سایت مرکز سنجش اعلام خواهد‌شد.

اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزادنتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد

امیررضا شاهانی گفت: نتایج نهایی مقطع دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد آماده شده و تا ظهر امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش  اعلام خواهد شد.

شاهانی افزود: ظرفیت پذیرش در این دوره ۹۸۰۰ نفر است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: نتیجه نهایی دوره دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه در هیچ سایتی قرار نگرفته و تا ظهر امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش اعلام خواهد‌شد.

شاهانی در ادامه عنوان کرد: نتایج این دوره صرفاً در سایت مرکز سنجش و پذیرش اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه شب گذشته حواشی در خصوص اعلام نتایج مقطع دکتری سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی از سوی بعضی افراد مطرح شده بود، گفت: شب گذشته اداره کل فنی ما در حال تست موردی بود که براساس آن اطلاعاتی که این افراد ایجاد کرده بودند در سامانه‌ای منتشر شد که این موضوع تنها تست بود اما افرادی که از قبل URL سایت را داشتند این اطلاعات را مشاهده کردند که اعلام می‌کنیم این اطلاعات تنها برای تست موضوعی بوده است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در انتها تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌شود که نتایج نهایی مقطع دکتری را تنها از طریق سایت رسمی مرکز سنجش و پذیرش دریافت نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا