Skip to content

اعلام نتیجه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۳۹۷

نتیجه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۳۹۷ و فهرست اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله دوم آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

انتخاب رشته کنکور دکتری 1397

اعلام نتیجه انتخاب رشته کنکور دکتری ۱۳۹۷کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ که مجاز به انتخاب رشته شده و کد رشته محل‌ های انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده اند، بر روی ‌سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

نظر به اینکه براساس برنامه‌ریزی های لازم باید نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری Ph.D  سال ۱۳۹۷ در نیمه اول شهریور‌ماه اعلام شود لذا به ناچار بخشی از برنامه زمانبندی مصاحبه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به دلیل تعداد زیاد کد رشته محل‌های تحصیلی در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است که امید است مشکل چندانی برای داوطلبان بوجود نیاید.

داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به اطلاعیه دانشگاه ذیربط و همچنین وب سایت دانشگاه مربوط مراجعه و براساس آن برای انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه ذیربط شرکت کنند.

آن‌دسته از داوطلبانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ قرار گیرند، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون دکتری سال ۱۳۹۸ نخواهند بود.

کلیه داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی هستند، باید به منظور فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل کنند.

کلیه داوطلبانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد در سایت دانشگاه آزاد کرده اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از داوطلبان و سایر مراحل گزینش به سایت آن دانشگاه مراجعه کنند.

مدارک لازم که داوطلبان دارای حدنصاب می‌بایست همراه خود داشته باشند:

  •  اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات .
  • اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات.
  •  اصل شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.
  •  اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تایید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند.
  •  کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی.

تمامی داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند، وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کدرشته‌محل‌های انتخابی منعکس شده است، چنانچه داوطلبان درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت این سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا