Skip to content

اعلام همکاری دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه فرهنگیان

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام‌نور از همکاری دانشگاه پیام‌ نور با دانشگاه فرهنگیان خبر داد. وی در ادامه گفت: دانشگاه پیام‌نور دارای ظرفیت‌های وسیعی است و می‌تواند این امکانات را در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دهد.

دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه فرهنگیان

محمدرضا زمانی با اشاره به شیوه آموزشی ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور بیان کرد: دانشگاه پیام نور با سیستم آموزشی ترکیبی و تولید محتوا به شکل متمرکز به خوبی توانسته تعادلی را در زمینه تدریس در سراسر کشور ایجاد کند.

زمانی ادامه داد: این دانشگاه دارای سیستم‌های نظارتی و شبکه گسترده الکترونیکی است و به راحتی می‌تواند امکان دسترسی به تجهیزات و محتوای الکترونیکی را برای تمامی دانشجویان دانشگاه در سراسر کشور فراهم آورد.

همکاری دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه پیام نور در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه فرهنگیان با اشاره به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه پیام نور بیان کرد: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت وسیعی در زمینه آموزش، تولید محتوای الکترونیکی، امکانات آزمایشگاهی و استادان و نیروهای متخصص است که می‌تواند با فراهم آوری بسترهای همکاری مشترک، این امکانات و پتانسیل‌ها را در اختیار دیگر زیرنظام‌های وزارت علوم قرار دهد.

وی آمادگی این دانشگاه را برای هرگونه همکاری مشترک که در چارچوب قانون و مطابق با صرفه و صلاح طرفین باشد، اعلام کرد و گفت: دانشگاه پیام نور می‌تواند در زمینه محتوا و تجهیزات الکترونیکی، تربیت نیرو و آموزش دانشجویان با دانشگاه فرهنگیان همکاری مشترک داشته باشد .

زمانی لازمه گسترش تعاملات ۲ دانشگاه را شفاف سازی نیازمندی‌ها بیان کرد و در پایان افزود: تمام مقدمات این همکاری باید با درنظر گرفتن نیازها در قالب تفاهم‌نامه همکاری مشترک تنظیم و پس از مشخص شدن اولویت‌ها، راهکارها تعیین و همکاری صورت گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا