Skip to content
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در روزهای آینده

عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی به گفته رئیس کانون بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی طی چند روز آینده پرداخت خواهد شد. دهقان کیا اشاره کرد: این اتفاق از نیمه بهمن ماه خواهد افتاد.

شیوه پرداخت حقوق بازنشستگان

دهقان کیا در رابطه با شیوه پرداخت حقوق بازنشستگان افزود: دستورالعمل پرداخت عیدی ابلاغ شده است و عیدی آنان بر اساس حروف الفبا پرداخت خواهد شد.

وی پیرامون تأمین اعتبار پرداخت عیدی افزود: اعتبار لازم جهت پرداخت عیدی بازنشستگان، تأمین شده و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

پرداخت بخشی از بدهی دولت

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خبر از پرداخت ۵ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی داد و افزود: از این مبلغ، ۳ هزار میلیارد تومان آن به وزارت بهداشت بابت معوقات بیمه‌ای داده شده و مابقی نیز برای پرداخت عیدی بازنشستگان هزینه خواهد شد.

مبلغ عیدی بازنشستگان در سال ۱۳۹۸

شایان ذکر است بر پایه این خبر، مبلغ عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان در سال ۱۳۹۸ بر اساس تصویب هیات دولت، مبلغ ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان است.

شیوه دریافت مستمری بازنشستگی

شایان ذکر است، مستمری بازنشستگی به افرادی تعلق می‌گیرد که بیمه‌شده یکی از صندوق‌های بازنشستگی از جمله سازمان تامین اجتماعی باشند. بخشی از حق بیمه‌این افراد توسط کارفرما (یا دستگاه دولتی) و بخش دیگر توسط خود فرد پرداخت خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا