رفتن به محتوای اصلی
دیجی کالا

دیجی کالا

اعضای سازمان بین المللی دانشگاهیان = کاربر ویژه دیجی کالا

سازمان بین المللی دانشگاهیان در ایران، در راستای ارائه ی تسهیلات خاص به دارندگان کارت، طی همکاری مشترک با دیجی کالا، نسبت به ثبت نام افراد دارنده ی کارت  به عنوان کاربر ویژه جهت خرید از دیجی کالا اقدام می نماید.

در این طرح،کاربران می توانند از تخفیف متناسب، جهت خرید کالاهایی که در سایت دیجی کالا دارای دیجی بن هستند، بهره مند شوند.

در دیجی کالا کالاهایی که دارای دیجی بن هستند، برای دارندگان کارت بین المللی دانشگاهیان، به تناسب تعداد دیجی بن ها، مبلغی تخفیف آنی روی همان خرید جاری را به همراه خواهند داشت.

 

شیوه استفاده:

به عنوان مثال، این کتاب همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای ۳ عدد دیجی بن است:

دیجی کالا ISIC

هر دیجی بن معادل تقریبی ۱۰۰۰ تومان تخفیف محاسبه خواهد شد که این مبلغ ممکن است در برخی کالاها کمی متغیر باشد.

حال، در صورتی که عضو سازمان بین المللی دانشگاهیان باشید، دیجی بن در همان خرید برای شما به عنوان تخفیف لحاظ خواهد شد:

دیجی کالا ISIC

و می توانید مجموع «تخفیف سازمانی» خود را در فاکتور مشاهده نمایید:

دیجی کالا ISIC

 

خواهشمند است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • امکان استفاده از تسهیلات دیجی کالا، بین ۲۰ تا ۲۵ روز پس از زمان عضویت شما در سازمان فعال خواهد شد.
  • تخفیف، صرفاً شامل کالایی می شود که دارای «دیجی بن» هستند.

در صورت لحاظ نشدن تخفیف با در نظر گرفتن دو شرط فوق، با دفتر نمایندگی ایران تماس حاصل فرمایید:

۶۶۵۶۴۵۷۵ – ۶۶۵۶۴۵۹۵ – ۰۹۳۳۱۳۰۱۴۰۰ – ۰۹۳۳۱۳۰۴۷۴۸

و از هر گونه تماس با پشتیبانی دیجی کالا خودداری نمایید.

 الف: اگر پیش از این عضو دیجی کالا نبوده اید

۱ – چنانچه تا به حال اکانت کاربری در دیجی کالا نداشته اید،با آدرس ایمیل ثبت نام شده به عنوان کاربر ویژه ی دارنده کارت بین المللی دانشگاهیان، جهت ایجاد اکانت کاربری و تکمیل اطلاعات کاربری خود اقدام نمایید.

۲ – چنانچه برای اولین بار می خواهید با ایمیل ثبت نام شده به عنوان کاربر ویژه ی سازمان بین المللی دانشگاهیان، اکانت دیجی کالایی خود را بسازید پس از وارد کردن آدرس ایمیل در محل مربوطه، روی گزینه ی «رمز عبور را فراموش کرده ام» کلیک کنید تا لینک بازیابی کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ب: اگر قبلاً با ایمیل معرفی شده، عضو دیجی کالا بوده اید

امکان استفاده از این تسهیلات پس از زمان ذکر شده، بدون تغییر رمز عبور یا اقدام خاصی از سوی شما، فعال خواهد شد.

 

دیجی کالا ، یک سایت تحول آفرین

دیجی کالا ، صرفاً یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه روند جدیدی در کسب و کارهای اینترنتی ایران به وجود آورده است. این وب سایت، بسیاری نوآوری های جدید در عرصه فروشگاه الکترونیکی داشته که توانسته الگویی برای سایرین باشد.

محتوای کاربردی برای مخاطب

هدف اولیه دیجی کالا، ارائه محتوای کاربردی جهت نقد و بررسی محصولات دیجیتال بود. به تدریج، این وب سایت به فروشگاه اینترنتی تبدیل شد، اما ماهیت متن محور خود را حفظ کرد. به همین خاطر، ضمن اینکه در حال حاضر محصولات بسیار زیادی عرضه می کند، اما همچنان پایبند به ارائه توضیحات و نقد و بررسی کامل برای هر محصول است.

تنوع چشمگیر

دیجی کالا از یک فروشگاه محصولات دیجیتالی در ابتدا اکنون به یک هایپرمارکت اینترنتی تبدیل شده است که تقریباً پوشش دهنده تمام محصولاتی است که می توانید از اینترنت خریداری کنید.

حفظ استانداردها

یکی از مهمترین ویژگی ها و نقاط قوت دیجی کالا، پایبندی به اصول و حفظ استانداردهاست. دیجی کالا به خاطر ارزان تر دادن اجناس به مشتری، به سراغ برندهای بی کیفیت، گارانتی های بی اعتبار و مجاری نامطمئن ورود کالا نمی رود.

ارسال با کمترین هزینه

سیستم ارسال دیجی کالا بدون یک به عنوان یک سازمان مستقل قابل ارزیابی است. شبکه توزیعی که همزمان با تحمیل کمترین هزینه بر مشتری، تلاش دارد تا در سریع ترین زمان نیز کالا را به دست او برساند. اگرچه، در این بین بعضاً شاهد دیر رسیدن مرسوله یا رفتار نامناسب بعضی پیک ها هم هستیم.

برای این نوشته 2 نظر ثبت شده است
  1. از خدمات فوق العاده ای که برای دانشجویان قرار دادید ممنووونم !!!
    نسبت به گذشته دیجی بن های دیجی کالا کمتر شده و این تخفیف رو کمتر می تونم استفاده کنم اما هنوز واسه کتاب ها تخفیف خوبی می ده
    مرسی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا