Skip to content
ثبت‌نام مجدد آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی

ثبت‌نام مجدد آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی

فرصت دوباره‌ای جهت شرکت در آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی اعلام شده است که مطابق با آن، داوطلبان شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی از تاریخ ۴ اردیبهشت سال جاری امکان ثبت‌نام مجدد در این آزمون را دارند.

آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی

امکان نام‌نویسی مجدد متقاضیان شرکت در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ فراهم شده است. این داوطلبان در روزهای ۴ و ۵  اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ فرصت دارند تا با مراجعه به سایت، نسبت به ثبت‌نام، ویرایش و تغییر فرم ثبت نام و همچنین تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

درصورتی‌که متقاضیان بنابر شرایط عمومی کشور و تعطیلی برخی از سازمان‌ها و ارگان‌ها به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، موفق نشوند مدارک مورد نیاز را جهت ارسال کامل کنند، این فرصت را خواهند داشت تا در زمان دیگری که متعاقباً از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور اعلام خواهد شد، مدارک خود را تکمیل و ارسال نمایند.

نحوه ثبت‌نام و تاریخ برگزاری آزمون

فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شرکت در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی‌دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir انجام می‌پذیرد. شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای آزمون نسبت به قبل ثابت مانده و تغییری نداشته است.

مطابق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، تا به این لحظه تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام کرده در سی و چهارمین دوره این آزمون تعداد ۲۱۳۰ نفر بوده و آزمون نیز به‌شکل الکترونیکی در ۱۷ شهر و ۱۹ حوزه امتحانی در روز پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا