Skip to content
آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹

متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ از تاریخ ۱۷ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به نام‌نویسی در این آزمون اقدام نمایند.

آزمون کاردانی به کارشناسی

در اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: بدین‌وسیله به اطلاع تمامی متقاضیان نام‌نویسی و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ می‌رساند که این افراد می‌توانند صرفاً به‌شیوه اینترنتی و از چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری جهت ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

ضروری است تمامی داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در این فرصت تعیین شده:

  • دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته را با دقت مطالعه کنند.
  • مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام را فراهم نمایند.
  • به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌‎نام و شرکت در این آزمون اقدامات لازم را صورت دهند.

انتخاب رشته

لازم به‌ذکر است که داوطلبان بایستی فرآیند انتخاب رشته را نیز هم‌زمان با ثبت‌نام و در یک مرحله انجام دهند، بنابراین لازم است متقاضیان رشته‌محل‌های تحصیلی مورد نظر خود را ازقبل و براساس رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته انتخاب نموده و هم‌زمان با ثبت‌نام، آن‌ها را در فرم تقاضانامه اینترنتی درج نمایند.

دفترچه راهنمای آزمون

گفتنی است اطلاعیه‌های تکمیلی به‌همراه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، در روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه و هم‌زمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام ، از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت خواهدبود.

مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مذکور جهت کسب اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، ضروری است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا