Skip to content
ثبت نام دوره های فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد

ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

فرآیند ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از دوشنبه ۷ بهمن ۹۸ شروع و تا ۱۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبانی که در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور پذیرفته شده‌اند و اسامی‌شان به عنوان پذیرفته شده نهایی در بهمن ۱۳۹۸اعلام شده، از دوشنبه ۷ بهمن ماه ۹۸ الی یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۸ مهلت دارند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس http:// reg.pnu.ac.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

لازم است داوطلبان پذیرفته شده تصویر مدارک زیر را با فرمت jpg یا jpeg و با حداکثر حجم هر تصویر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه کرده و در موعد ثبت نام در سامانه گلستان بارگذاری نمایند.

مدارک مورد نیاز

  • اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه. (دو برگ)
  • اصل و تصویر کارت ملی.
  • ۶ قطعه عکس ۴×۳ جدید تمام رخ با زمینه روشن تهیه شده در سال جاری و پشت نویسی شده.
  • اصل مدرک کارشناسی.
  • لازم است دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته اصل مدرک کاردانی را ارائه کنند.
  • مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
  • تاییدیه سهمیه برای استفاده کنندگان از سهمیه

تبصره ها

تبصره ۱: در صورت قادر نبودن به ارائه اصل مدرک کارشناسی باید اصل گواهی دانش‌آموختگی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارائه شود که عبارت زیردر آن قید شده باشد:

اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ویا شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

تبصره ۲: بنابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، طلاب و فضلاء حوزه علمی که دوره سطح دو را با موفقیت گذرانده‌اند، مانند دارندگان مدارک کارشناسی قادر خواهند بود در رشته‌های علوم انسانی این دوره به تحصیل بپردازند.

داوطلبان پس از مشاهده کارنامه و در صورت وجود سوال باید صرفاً با استفاده از سیستم ارسال درخواست الکترونیکی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند و از هرگونه مراجعه حضوری خودداری کنند.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا