Skip to content
مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد

مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد

سخنگوی سازمان سنجش: مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ از ابتدای اردیبهشت‌ماه فراهم خواهد شد.

مهلت مجدد ثبت‌نام

فاطمه زرین‌آمیزی اظهار داشت: درراستای اطلاعیه منتشر شده در ۱۹ فروردین سال جاری و با‌توجه به‌اینکه تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ تغییر پیدا کرده است، فرصت دوباره‌ای جهت نام‌نویسی و ویرایش اطلاعات متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: لذا کلیه افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی‌-دانشجویی کشور ثبت‌نام نکرده‌اند، فرصت نام‌نویسی دارند و داوطلبانی هم که قبلا ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

ثبت‌نام جدید و ویرایش اطلاعات

زرین‌آمیزی توضیح داد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که قبل از این در مرحله نخست ثبت‌نام، یعنی از ۱۶ الی ۲۸ آذرماه ۹۸  و یا در دومین مرحله یعنی از ۱۴ الی ۱۶ بهمن‌ماه ۹۸ نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ اقدام کرده‌اند، در روزهای اول تا سوم اردیبهشت سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و افراد می‌توانند در صورت تمایل به ایجاد هرگونه تغییر، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

وی در مورد افرادی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز گفت: متقاضیانی که در بازه زمانی مقرر نتوانسته‌اند ثبت‌نام کنند، نیز می‌توانند در روزهای اول تا سوم اردیبهشت سال جاری به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام جدید اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش در پایان سخنان خود تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد نیز به‌علاوه کلیه اطلاعیه‌ها و اصلاًحات دفترچه در سایت www.sanjesh.org قرار گرفته و قابل مشاهده است.

تاریخ برگزاری آزمون

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۳۹۹ و همچنین مرحله اول المپیاد علمی  دانشجویی کشور، پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد سال ۱۳۹۹ خواهد بود. تاریخ برگزاری این آزمون‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا