Skip to content
ارشد بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی

پذیرفته‌شدگان ارشد بدون آزمون دانشگاه شهیدبهشتی

لیست اسامی اولیه متقاضیان پذیرفته‌شده در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه شهیدبهشتی اعلام شد.

ارشد بدون آزمون دانشگاه شهیدبهشتی

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه شهیدبهشتی اسامی اولیه پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه را مشاهده نمایند.

بنابر اعلام دانشگاه شهید بهشتی، چنانچه هر کدام از داوطلبین بعد از اینکه کد ملی خود را به درستی در سامانه وارد کرد ولی با پیغام “شماره پرونده یا شماره ملی وارد شده اشتباه است” مواجه شد، این به آن معناست که داوطلب پذیرش نشده است.

همچنین این دانشگاه اعلام کرده است که پذیرش اولیه هرگز به‌معنی پذیرش نهایی و قطعی نیست، برهمین اساس به کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه توصیه شده است که به‌شکل همزمان اقدامات مورد نیاز برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد را نیز انجام دهند.

علاوه‌براین اگر در هر کدام از مراحل پذیرش اعم‌از بررسی مدارک، نام‌نویسی یا اشتغال به تحصیل محرز شود که داوطلب واجد تمامی شرایط درج شده در «آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد» یا دستورالعمل اجرایی دانشگاه نبوده، از پذیرش وی جلوگیری به‌عمل خواهد آمد. اگر فرم تعهد پذیرفته‌شدگان اصلی نیز تا زمانی که بعدا اعلام خواهد شد ارائه نشود، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

دانشگاه شهیدبهشتی

دانشگاه شهید بهشتی که در بهمن ماه سال ۱۳۳۸ تأسیس شده، یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران است که در منطقهٔ اوین، غرب ولنجک و شرق درکه در شمال غربی تهران  با ۶۰ هکتار واقع شده‌است.

دانشگاه مشتمل بر ۵۷ ساختمان اصلی، ۱۹ دانشکده ، ۱۰ پژوهشکده و  ۹ مرکز تحقیقاتی است.

این دانشگاه دارای ۱۹۱۵۳ دانشجو  است و در مقاطع  تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دوره‌های روزانه ،شبانه و دوره‌های الکترنیکی دانشجو می‌پذیرد و تاکنون بیش از ۴۳٬۳۳۴ دانشجو از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا