Skip to content
امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد

امتحانات پایان‌ترم دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد از برگزاری امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه از تاریخ ۲۴ خرداد الی ۱۳ تیر‌ماه ۹۹ خبر داد.

امتحانات پایان‌ترم

جواد علمایی ضمن بیان زمان برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیمسال تحصیلی کنونی دانشگاه آزاد اعلام کرد: در مطابق مصوبات در جلسه امروز هیأت رئیسه دانشگاه، مصوب شد کلاس‌های آموزشی و جبرانی تا مورخ ۱۷ خردادماه به‌شیوه مجازی کماکان ادامه یابد و بعد از فرجه یک هفته‌ای که جهت کسب آمادگی آزمون به دانشجویان داده می‌شود، امتحانات پایان‌ترم برگزار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: شیوع ویروس کرونا و به‌تبع آن شرایط ویژه‌ای که در کشور ایجاد شده، باعث گردیده تا آزمون‌های پایان‌ترم دانشگاه آزاد درترم تحصیلی کنونی ظرف مدت ۳ هفته و از تاریخ ۲۴ خردادماه الی ۱۳ تیرماه سال جاری و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت برگزار شود.

دروس عملی

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: زمان برگزاری دروس عملی از قبیل آزمایشگاه و کارگاه‌های عملی پس از پایان امتحانات بوده و متناسب با پایان این کلاس‌ها، امتحانات آن‌ها توسط اساتید اخذ گردیده و نمرات آن‌ها نیز در کارنامه نیمسال جاری اعمال می‌شود.

سایر مصوبات دانشگاه آزاد

علمایی در ادامه سخنان خود، به برخی دیگر از مصوبات جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد:

  • حضور اساتید مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحدهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی درجهت رفع اشکال دانشجویان از امروز الزامی است.
  • در مدت سه هفته‌ای باقی‌‌مانده تا ۱۷ خرداد، کلاس‌های آموزشی و جبرانی مقاطع کاردانی و کارشناسی که به هر دلیل برگزار نشده‌اند، به‌شیوه مجازی برگزار خواهند شد.
  • امکان برگزاری حضوری یا مجازی این کلاس‌ها برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

ترم تابستانی

وی درخصوص ترم تابستانی و زمان و نحوه برگزاری آن توضیح داد: ترم تابستانی دانشگاه آزاد مطابق با روال هر سال، ولیکن به‌شکل مجازی برگزار خواهد شد و زمان ثبت‌نام آن نیز از تاریخ ۱۳ تیرماه و پس از اتمام امتحانات نیمسال تحصیلی کنونی آغاز خواهد شد.

https://www.iau.ac.ir/

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا