Skip to content
دانشگاه‌های یزد

تعطیلی دانشگاه‌های یزد تا پایان تعطیلات نوروز

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد: همه دانشگاه‌های یزد در راستای مبارزه و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان تعطیلات نوروز ۱۳۹۹ تعطیل خواهد بود.

تعطیلی دانشگاه‌ها

احمد ترحمی ضمن اعلام این خبر گفت: با هدف پیش‌گیری و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در استان، دانشگاه یزد به‌همراه سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در سطح استان تا پایان تعطیلات سال نو تعطیل خواهند بود.

وی در ادامه درخصوص مصوبات تایید شده در کمیته کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: درجهت برطرف کردن دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان و همچنین خانواده‌های آنان، و همچنین در راستای اتخاذ تصمیمات پیش‌گیرانه، تمامی:

  • کلاس‌های آموزشی
  • جلسات دفاعیه
  • آزمایشگاه‌ها
  • کارگاه‌های دانشگاه‌ها
  • مراسمات دانشجویی

از عصر روز یکشنبه چهارم اسفند۹۸ تا آخر تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۹ تعطیل بوده و دانشگاهیان عزیز فعال در دانشگاه‌های یزد در آینده نزدیک در جریان تغییر و تحولات متناسب با این اتفاق در تقویم آموزشی قرار خواهند گرفت.

تعطیلی مدارس

محسن گلستانی‌فر، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در مورد تعطیلی مدارس اعلام کرد: باتوجه به تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروسی کرونا و در جهت تمیزکردن و ضد عفونی نمودن مدارس، تا آخر هفته کلیه مدارس تعطیل خواهند بود.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: هر دو شیفت صبح و بعدازظهر شامل این تعطیلی هستند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا