Skip to content
آغاز ثبت‌نام مجدد فلوشیپ پزشکی

آغاز ثبت‌نام مجدد فلوشیپ پزشکی

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: فرصتی دوباره جهت ثبت‌نام در آزمون فلوشیپ پزشکی فراهم شده و داوطلبان از صبح روز سه‌شنبه ۶ خردادماه امکان ثبت‌نام دارند.

آزمون فلوشیپ پزشکی

براساس گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سید سعید هاشمی نظری یبان کرد: بنابر درخواست‌های پی‌در‌پی داوطلبان، فرآیند ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح روز ۶ خردادماه، تا نیمه‌شب روز پنج‌شنبه ۸ خرداد ۹۹ برای آخرین مرتبه تمدید گردید.

وی ادامه داد: افرادی که تا این لحظه از نام‌نویسی جامانده‌اند و هنوز نتوانسته‌اند ثبت‌نام کرده و مدارک خود را ارائه دهند، قادر خواهند بود از این مهلت مجدد استفاده کرده و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود اقدام نمایند.

تعداد ثبت‌نام کنندگان

سید سعید هاشمی نظری در مورد آمار داوطلبان ثبت‌نام کرده در این آزمون نیز توضیح داد: تا به این لحظه تعداد هزار و ۴۱۲ نفر در آزمون فلوشیپ پزشکی ثبت‌نام نمودند و این مهلت مجدد نیز به‌دلیل استقبال داوطلبان جهت حضور در آزمون درنظر گرفته شده‌است.

تاریخ برگزاری آزمون

وی درخصوص تاریخ برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) گفت: این آزمون روز پنج شنبه ۹ مرداد‌ماه ۹۹ در محل دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام

هاشمی نظری اظهار داشت: متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) جهت ثبت‌نام در این آزمون، فرصت دارند تا با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.

قبل ازاین و پیش از شیوع ویروس کرونا و به‌تبع آن تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تغییر تقویم آموزشی کشور، قرار بود مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۹ در تاریخ ۲۹ خردادماه برگزار گردد که شرایط ناشی از کرونا باعث به‌تعویق افتادن آن شد. بنابر تصمیمات جدید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، تاریخ جدیدی برای این آزمون انتخاب شده و بنابراین مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) روز پنج شنبه ۹ مردادماه سال ۹۹ در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری برگزار خواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا