Skip to content
ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی 99

ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ۹۹

دفترچه ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شده و داوطلبان می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی

در اطلاعیه سازمان سنجش در این‌خصوص آمده است: “پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ بدین‌وسیله به اطلاع تمامی متقاضیان نام‌نویسی و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۹ می‌رساند که نحوه ثبت‌نام در این آزمون صرفاً به‌صورت اینترنتی و از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۹ شروع شده و این فرصت تا پایان روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دفترچه راهنما

  دفترچه راهنماهای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته، همزمان با آغاز فرآیند ثبت‌نام آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت هستند. داوطلبان شرکت در آزمون، باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی ذکرشده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته باشند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ضروری است متقاضیان شرکت در آزمون و تحصیل در دوره‌های کارشناسی ناپیوسته ضمن اطلاع از :

  • شرایط عمومی و اختصاصی
  • مقررات وظیفه عمومی
  • مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی
  • توضیحات مربوط به سهمیه

چنان‌چه دارای شرایط مندرج شده در دفترچه‌های راهنما باشند، به‌عنوان داوطلب مقطع کارشناسی ناپیوسته صرفاً در یک رشته امتحانی (براساس قوانین و ضوابط درج‌شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته آزمون) اقدام به ثبت‌نام در آزمون نمایند. 

پذیرش بدون آزمون

علاوه‌براین نحوه پذیرش در تعدادی از رشته‌های امتحانی بدون آزمون و باتوجه به سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) خواهد بود.

لازم است کلیه داوطلبان اعم از این‌که نحوه پذیرش آنان در رشته امتحانی مورد نظر با آزمون و یا بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) باشد، دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه را به‌طور دقیق مطالعه کرده و براساس ضوابط و مقررات مندرج در آن‌ها نسبت به ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اقدام کنند.

متقاضیان تنها در بازه زمانی مقرر شده امکان ثبت‌نام دارند و امکان نام‌نویسی پس از پایان مهلت مذکور وجود نخواهد داشت.

sanjesh.org

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا