Skip to content
ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران

متقاضیان شرکت در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران از تاریخ ۱۷ اردیبهشت الی ۱۳ خرداد ۹۹ فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ثبت‌نام دکتری بدون آزمون

براساس اعلام دانشگاه تهران، این دانشگاه در جهت اجرای سیاست‌های حمایت از دانشجویان مستعد و برتر و درراستای فراهم کردن شرایط مورد نیاز جذب آن‌ها جهت ورود به دوره دکتری، از میان دانش‌آموختگان و دانشجویان آخرین نیم‌سال تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در تمام رشته‌هایی که در مقطع دکتری پذیرش دارند، از طریق آزمون نیمه متمرکز به‌شکل مازاد بر ظرفیت روزانه دانشجو می‌پذیرد.

بر همین اساس لازم است داوطلبان برای ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز به سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به نشانی اینترنتی ems1.ut.ac.ir مراجعه کرده و در قسمت داوطلبان استعداد درخشان، گزینه “پذیرش” را انتخاب نمایند.

بنابر اعلام دانشگاه تهران، داوطلبان می‌توانند در‌صورت برخورد با هر نوع مشکل یا رفع ابهام و برای پاسخگویی به سوالات احتمالی درمورد شیوه‌نامه به پست الکترونیکی  Talent@ut.ac.ir دفتر استعداد درخشان دانشگاه و درصورت بروز مشکلات سیستمی با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به نشانی پست الکترونیکی Its3@ut.ac.ir مکاتبه نمایند.

شرایط مورد نیاز

از جمله شرایط ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن میانگین کل حداقل ۱۶ در مقطع کارشناسی
  • میانگین کل حداقل ۱۷ بدون احتساب نمره پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد
  • سپری نشدن بیش از دو سال از فارغ‌التحصیلی دانشجو درمقطع کارشناسی ارشد

زمان و مکان مصاحبه

تاریخ مصاحبه‌های دکتری بدون آزمون هم‌زمان با مصاحبه‌های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹خواهد بود. تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی به داوطلبان صرفاً پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس اینترنتی https://academics.ut.ac.ir/fa است، لذا متقاضیان برای کسب اطلاع درخصوص زمان و مکان انجام مصاحبه و یا هرگونه تغییراحتمالی به همین سایت مراجعه نمایند.

بررسی درخواست‌های ثبت‌نام دکتری بدون آزمون صرفاً به‌صورت ثبت‌نام الکترونیکی و در مهلت معین و بارگذاری دقیق مدارک مورد نیاز صورت خواهد پذیرفت. به درخواست‌های خارج از این ترتیب رسیدگی نخواهد شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا