Skip to content
دانشگاه علم و صنعت

جشنواره استارتاپی دانشگاه علم و صنعت: فرصتی برای خلاقان و علاقمندان

رویداد بزرگ جشنواره استارتاپی دانشگاه علم و صنعت، با هدف شناسایی شرکت‌های خلاق و ارائه فرصتی برای تبادل تجربیات بین استارتاپ‌ها و مردم، در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

این سمینار که هجدهمین دوره رقابت‌های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت محسوب می‌شود، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ در محل دانشگاه برگزار خواهد شد. در این رویداد، شرکت‌های استارتاپی ضمن ارائه ایده‌ها و محصولات خود، امکان دریافت گواهی شرکت خلاق را نیز خواهند داشت.

جشنواره استارتاپی دانشگاه علم و صنعت

مجوز شرکت‌های خلاق هم‌عرض مجوز دانش‌بنیان بوده و به کسب‌وکارهای آنلاین دارای خلاقیت اعطاء می‌شود. متقاضیان دریافت این مجوز می‌توانند تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری در رقابت استارتاپی دانشگاه علم و صنعت شرکت کنند.

علاوه بر ارائه و رقابت استارتاپ‌ها، در این رویداد امکان آشنایی مردم با تجربیات و ایده‌های خلاقانه استارتاپ‌ها نیز فراهم شده است. همچنین، گفتگوی مستقیم با مدیران استارتاپ‌ها و بازدید از غرفه‌های آنها از دیگر بخش‌های این رویداد خواهد بود.

محمد جعفرآباد، مدیر اجرایی رویداد، در خصوص این سمینار گفت: «رقابت‌های استارتاپی دانشگاه علم و صنعت با هدف شناسایی و حمایت از شرکت‌های خلاق و همچنین ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و عموم مردم برگزار می‌شود.»

وی افزود: «حضور در این سمینار برای عموم مردم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به وب‌سایت rstartup.ir مراجعه کنند.»

رونمایی از کتاب دانشنامه استارتاپی ایران

در این رویداد از کتاب دانشنامه استارتاپی ایران به قلم اساتید دانشگاه علم و صنعت نیز رونمایی خواهد شد. این کتاب که ترویجی بر فرهنگ دانشنامه‌نویسی است، به داستان زندگی شماری از بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای آنلاین ایران می‌پردازد.

دکتر مهدی مقیمی، مدیر دفتر همکاری‌های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران، در این باره گفت: «حضور استارت‌آپ‌های مطرح با فارغ‌التحصیلانی از دانشگاه‌های علم و صنعت، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر و تهران نشان می‌دهد که تحصیلات دانشگاهی نقشی مؤثر در توسعه کسب‌وکارهای آنلاین داشته است.»

دعوت به حضور در رویداد

دانشگاه علم و صنعت از عموم مردم و به‌ویژه دانشجویان برای حضور در این رویداد رایگان دعوت می‌کند. این فرصتی عالی برای آشنایی با ایده‌ها و تجربیات نوآورانه در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین خواهد بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا