Skip to content
دانشجویان کم‌برخوردار در دانشگاه علامه طباطبایی

حمایت از دانشجویان کم‌برخوردار در دانشگاه علامه طباطبایی

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی: بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی (ره) از دانشجویان کم‌برخوردار در دانشگاه علامه طباطبایی حمایت خواهد شد.

غلامرضا لطیفی خبر داد: با توجه به مسئله گستردگی و تنوع نیازهای مالی دانشجویان، موفق به فعال کردن صندوق قرض الحسنه جهاد دانشگاهی در معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی شدیم.

لطیفی اظهار کرد: از انجا که این موضوع با اقبال دانشجویان روبه‌رو شد، یک تفاهم‌نامه نیز با کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا کردیم تا دانشجویان کم‌برخوردار در دانشگاه علامه طباطبایی بتوانند ذیل پوشش حمایتی این ارگان قرار بگیرند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه گفت: علاوه بر این در زمینه تربیت بدنی نیز اقدامات کاربردی در حوزه ورزش همگانی و فردی صورت داده ایم به گونه‌ای که در برنامه ریزی جدید صورت گرفته ظرفیت‌های ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه افزایش خواهد داشت.

وی در پایان گفت: دانشگاه علامه طباطبایی میزبان تعداد بیش از ۱۷ هزار دانشجو است که در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند که میزان ۶۰ درصد این دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند.

دانشگاه علامه طباطبایی

دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه دولتی ایرانی مستقر در تهران و بزرگترین دانشگاه تخصصی ایران در زمینه علوم انسانی، علوم اجتماعی و مدیریت و از معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران است، که با دارا بودن نزدیک به ۱۸ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی تمام وقت و ۱۲ دانشکده در حال فعالیت است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا