Skip to content
راه اندازی مرکزنوآوری وکارآفرینی

راه‌اندازی مرکزنوآوری وکارآفرینی اجتماعی

حجت الله عبدالملکی اعلام کرد با مشخص شدن مکان راه‌اندازی مرکزنوآوری وکارآفرینی اجتماعی کمیته امداد و معاونت علمی ریاست جمهوری قرار است علاوه بر حمایت مالی مجوزهای لازم برای شروع فعالیت این مرکز را نیز صادر کند.

و ی بیان داشت که رییس کمیته امداد امام خمینی نیز دستورات لازم برای تامین مالی این مراکز را صادر کرد، و علاوه برا این بزرگترین فروشگاه و نمایشگاه دائمی محصولات فرش و صنایع دستی و غیره نیز به زودی را اندازی خواهد شد.

وی اشاره داشت که این نمایشگاه ها و فروشگاه ها با هدف حمایت مددجویان و توانمندسازی هر چه بیشتر آنها است که راه‌اندازی مرکزنوآوری وکارآفرینی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با انواع اشتغالزایی کمیته امداد و محصولات آن است.

عبدالمالکی افزود اینکه راه‌اندازی این مرکز موجب بازاریابی برای کالاهای تولیدی خواهد شد که بازرگانان و تجار ایرانی برای صادرات و خرید کالا عقد قرار داد اقدام نماییند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت : با توجه به آغاز عملیات اجرایی راه‌اندازی فروشگاه و نمایشگاه محصولات مددجویان امیدواریم تا قبل از آغاز خرداد ماه سال جاری شاهد راه‌اندازی و افتتاح این مرکز باشیم.

تخصیص اعتبارات

  • اختصاص ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات اشتغالزایی مددجویان
  • چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان، بر اساس قانون بودجه مربوط به شبکه بانکی از محل تبصره ۱۶
  • ۶۰۰ میلیارد تومان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت
  • ۱۰۰ میلیارد تومان نیز از محل قانون اشتغال پایدار روستاییان و عشایر

عبدالملکی بیان کرد امیدوارم مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان باقیمانده اعتبارات اشتغالزایی سال گذشته نیز به مجموع اعتبارات امسال اضافه شود از دولت خدمتگزار می خواهم باقیمانده اعتبارات سال ۹۸ را به اعتبارات سال جاری منتقل کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار داشت: اگر شبکه بانکی طی سال جاری ۱۰۰ درصد منابع را تامین کند و به طور میانگین حدود ۳۳ میلیون تومان برای ایجاد شغل برای هر نفر در نظر بگیریم می‌توان ۲۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا