Skip to content
پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

ثبت‌نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

جزییات و زمان نام‌نویسی برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها در رشته‌های تحصیلی، فقط براساس سوابق تحصیلی روز ۱۸ فروردین‌ماه ۹۹ اعلام‌ می‌شود.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، زمان دقیق و دیگر جزییات مرتبط با ثبت‌نام جهت پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دوره‌های:

دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۹۹ در تاریخ ۱۸ فروردین‌ماه از طریق سایت اینترنتی این سازمان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

مطابق با اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین جدول کدرشته محل‌های مرتبط با پذیرش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها فقط براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی و یا کل دیپلم براساس توضیحات درج‌شده در دفترچه راهنما) است، در تاریخ ۸ بهمن‌ماه ۹۸ بر روی سایت این سازمان قرار گرفت.

متقاضیان می‌توانند برمبنای شرایط و مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، صرفاً براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی و یا کل دیپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما)، در تاریخ‌هایی که متعاقباً اعلام خواهد شد، به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و فرم انتخاب رشته(حداکثر ۱۰۰ کدرشته) را به‌صورت اینترنتی تکمیل کنند.

نام‌نویسی برای پذیرش در رشته‌های تحصیلی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها قرار بود از تاریخ بیست اسفندماه سال گذشته شروع شود که به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها به تعویق افتاد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا