Skip to content
راه‌اندازی سامانه جامع تشکل‌های دانشجویی

سامانه جامع تشکل‌های دانشجویی راه‌اندازی خواهد شد

معاونت فرهنگی دانشگاه تهران: سامانه جامع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران درراستای مراجعه غیرحضوری دانشجویان در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

در اطلاعیه معاونت فرهنگی دانشگاه تهران به دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی و همچنین مدیران مسئول نشریات دانشجویی آمده است که به‌دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در حوزه‌‌های فرهنگی و اجتماعی به آدرس الکترونیکی cultural@ut.ac.ir ارسال نمایند.

علاوه‌براین درخواست‌ها در کم‌ترین زمان ممکن ازجانب معاونت فرهنگی دانشگاه تهران ارسال خواهند شد.

سامانه جامع تشکل‌های دانشجویی

در ادامه این اطلاعیه آمده است که براساس پیگیری‌های انجام شده  سامانه جامع اتوماسیون تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد. درصورت راه‌اندازی این سامانه، کلیه امور مربوط به تشکل‌ها به‌صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام خواهد شد. 

ارسال پیشنهادات

دانشجویان فعال می‌توانند به تالار گفتگو به آدرس https://net.ut.ac.ir/mod/forum/view.php?f=401 وارد شده و پیشنهادات خود را برای برنامه‌ریزی درمورد مسئولیت اجتماعی دانشگاه در قبال شرایط موجود و پس از شیوع ویروس کرونا اعلام کنند.

شیوع بیماری کوید-۱۹

شیوع ویروس کرونای جدید در ایران، هم‌زمان با بسیاری از کشورهای جهان باعث تعطیلی بسیاری از فعالیت‌ها و همچنین نهادهای تجاری، فرهنگی و غیره مانند دانشگاه‌ها و مدارس شده است و رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باعث الکترونیکی و غیرحضوری شدن بسیاری از سازوکارها گردیده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا