Skip to content
سامانه امریه سربازی وزارت نیرو

سامانه امریه سربازی وزارت نیرو

سامانه امریه سربازی وزارت نیرو برای جذب مشمولین وظیفه در صنعت آب و برق راه‌اندازی شده است. در این سامانه، ضمن اعلام فراخوان‌ها و امکان ثبت نام، به پرسش‌های متداول متقاضیان نیز پاسخ داده شده است.

بخش‌های سامانه امریه سربازی وزارت نیرو

این سامانه، به‌گونه‌ای طراحی شده که متقاضیان بتوانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و نسبت به ثبت نام و استفاده از امریه اقدام نمایند.

فرایندهای سامانه

در این بخش، در قالب یک فلوچارت، فرایند نام‌نویسی در سامانه تا جذب فرد متقاضی در یکی از دستگاه‌ها، ترسیم شده است. در چارچوب این فرایند، پس از ثبت نام فرد، در صورتی که مدارک وی تکمیل نباشد پیامکی حاوی نقص مدارک برای وی ارسال خواهد شد و در صورتی که مدارک، تکمیل باشد، جهت بررسی به واحد مربوطه ارجاع می‌شود.

در صورت عدم احراز شرایط فرد، فرایند به پایان رسیده و در صورتی که شرایط متقاضی متناسب باشد، تائید اولیه صورت می‌گیرد. در ادامه، متقاضیان واجد شرایط به پنج شرکت مادر زیرمجموعه وزارت نیرو معرفی شده و این شرکت‌ها، نسبت به انتخاب نیروی مورد نظر خود اقدام می‌کنند.

در نهایت، نتیجه به ادمین سیستم اعلام شده و در صورتی که ستاد کل نیروهای مسلح نیز با این جذب موافق باشد، جذب متقاضی نهایی می‌شود.

پرسش‌های متداول

یکی از مهمترین قسمت‌های این سامانه، بخش پرسش‌های متداول کاربران است. از جمله مهمترین نکاتی که در پرسش‌های متداول به چشم می‌خورد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

نخست آنکه متقاضی لازم است صرفاًً از میان فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا باشد.

دوم، برای جذب در وزارت نیرو، از میان رشته‌های زیر امریه پذیرفته می‌شود:

همچنین، ثبت نام در این سامانه، در ماه‌های زوج (برای اعزام در ماه‌های فرد) انجام خواهد شد.

جهت ثبت نام در این سامانه، به نشانی https://amriyeh.moe.gov.ir مراجعه نمایید.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا