Skip to content
دفترچه پذیرش بدون آزمون

انتشار دفترچه پذیرش بدون آزمون سال ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه پذیرش بدون آزمون سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از سه‌شنبه ۸ بهمن ۹۸ در سایت سازمان سنجش خبر داد.

دفترچه پذیرش بدون آزمون

حسین توکلی اعلام کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و کد رشته محل‌های مرتبط با پذیرش در رشته‌هایی که ثبت‌نام در آنها صرفاً بر مبنای سوابق تحصیلی شکل می‌گیرد از سه‌شنبه ۸ بهمن در وبسایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس خواهد بود.

وی ادامه: فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های بدون نیاز به آزمون به طریق اینترنتی از سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۹۸ شروع شده و دوشنبه ۳۱ شهریور ۹۹ به پایان می‌رسد.

توکلی ادامه داد: همچنین متقاضیان پذیرش در دانشگاه آزاد نیز جهت کسب اطلاع از کد رشته محل‌های مرتبط با پذیرش در رشته‌های بدون آزمون می‌‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی این دانشگاه مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام رشته‌های بدون آزمون را به شرح زیر اعلام کرد:

  • دریافت دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۹
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا دریافت مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا زمان اعلام شده
  • داشتن دیپلم نظام قدیم یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه‌ای

وی در پایان تاکید کرد: فرآیند گزینش دانشجو بر اساس سوابق تحصیل (معدل دیپلم)، خواهد بود. ضرورری است تمامی متقاضیان معدل کل یا معدل کتبی خود را (طبق توضیحات دفترچه) به شکل کاملاً صحیح در فرم ثبت‌نام اینترنتی درج کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا