Skip to content
دفترچه های تامین اجتماعی

دفترچه های تامین اجتماعی در مراکز ملکی حذف شدند

مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از حذف ۱۰۰ درصدی دفترچه های تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان خبر داد. وی افزود: افراد با ارائه شماره ملی می‌توانند نسبت به دریافت خدمات درمانی در این مراکز اقدام نمایند.

بیمارستان های تامین اجتماعی

شعار سازمان تامین اجتماعی

درباره نوسازی بیمارستان‌های فرسوده: دو بیمارستان در شهر تهران در حال بازسازی هستند که مراحل ساخت بیمارستان هدایت نهایی شده و با تجهیز امکانات تا بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
بیمارستان فیاض بخش نیز احتمالاً در هفته تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ افتتاح خواهد شد.

دفترچه های تامین اجتماعی

بیمارستان‌های قائم‌شهر و ۱۷ شهریور در مشهد نیز در حال نوسازی هستند؛ چراکه قدمت بیش از ۷۰ سال دارند و از ۳ سال گذشته ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تأمین اجتماعی را اجرایی کرده‌ایم.
درخشان درباره توسعه برند میلاد در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی گفت: در شهرستان‌های بیرجند، ایلام، اهواز، مشهد و خوی بیمارستان‌هایی با برند میلاد در حال ساخت است و در تهران نیز بیمارستان بزرگ ۶۰۰ تختخوابی فوق تخصصی در جنوب تهران مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز شده است، ولی با توجه به کمبود منابع مالی  ساخت این بیمارستان با تاخیر مواجه شده است.

شایان ذکر است سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در تعامل با سازمان تامین اجتماعی نسبت به راه‌اندازی سامانه بیمه دانشجویی اقدام کرده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا