Skip to content
بخشودگی جرایم تامین اجتماعی

بخشودگی جرایم تامین اجتماعی

به گفته مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران، بخشودگی جرایم تامین اجتماعی با هدف نیل به رونق تولید در سال جاری انجام شده است. کارفرمایان می‌توانند نسبت به ۱۰۰% برخورداری از بخشودگی جرایم بهره مند شوند.

جزئیات طرح بخشودگی جرایم تامین اجتماعی

ناهید حیدری درباره طرح بخشودگی اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است و سازمان تامین اجتماعی تلاش دارد تا نقش کلیدی در این باره داشته باشد، برنامه‌هایی در نظر داریم که بخشودگی جرائم یکی از آن هاست.

وی درباره جزئیات این طرح گفت: در فرصت سه ماهه ای که برای کارفرمایان مقرر شده است، آن ها می‌توانند از ۱۳ خرداد لغایت ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ نسبت به درخواست بخشودگی جرائم سال ۱۳۹۶ اقدام نموده و از ۱۰۰% بخشودگی بهره مند شوند. حیدری خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، افراد می‌توانند در قالب ۳۶ قسط (۳ سال) درخواست تقسیط نمایند.

گفتنی است کارفرمایان واحدهای تولیدی می‌توانند با پرداخت بدهی ‌های معوقه خود در چارچوب زیر از بخشودگی برخوردار شوند:

  • در مدت ۱۸ ماه: ۸۵% بخشودگی
  • در مدت ۲۴ ماه: ۷۵% بخشودگی
  • در مدت ۳۰ ماه: ۶۰% بخشودگی
  • در مدت ۳۶ ماه: ۵۰% بخشودگی

بر اساس آمار این سازمان در حال حاضر بیش از ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ کارفرما در بخش های مختلف اقتصادی فعال هستند که بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکارند.

سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر ۴۲ میلیون بیمه شده تحت پوشش و ۱۸ نوع خدمات بیمه‌ای را پوشش می‌دهد.

طرح ویژه گرایی کارفرمایان خوش حساب

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران همچنین به بیان اینکه طرح ویژه گرایی کارفرمایان خوش حساب در دست انجام است، در این باره اظهار داشت: کارفرمایانی که نسبت به پرداخت به موقع حق بیمه کارگاه خود اقدام می‌کنند، می‌توانند از خدمات ویژه در بخش VIP با سرعت و کیفیت بیشتر بهره مند شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا