Skip to content
sharif university of technology

احتمال افزایش تسهیلات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

دکتر فاطمی زاده معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: در سال گذشته، مقدار تسهیلات ودیعه مسکن دانشجویی مبلغ ۲۵ میلیون تومان بود. وی افزود بر اساس رایزنی های صورت گرفته، در تلاش هستیم تا این مبلغ را ۱۵ درصد افزایش دهیم. دکتر فاطمی زاده همچنین از احتمال افزایش تسهیلات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف خبر داد.

احتمال افزایش تسهیلات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف افزود: همچنین در نظر داریم در صورت امکان و کمک سازمان امور دانشجویان، نسبت به افزایش این موارد از قبیل وام های کمک هزینه تحصیلی، وام های ضروری و … اقدام نماییم.

وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه شریف

دکتر فاطمی زاده پیرامون وضعیت خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: در حال حاضر این خوابگاه ها تعمیرات فصلی تابستان را پشت سر می گذرانند و امیدواریم بتوانیم به موقع آماده میزبانی از دانشجویان باشیم.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم با ظرفیتی افزون بر آنچه در دفترچه اعلام شده است رو به رو نشویم، افزود: تلاش ما بر این است تا انشاءالله با برقراری تعادل بین فارغ التحصیلان و جدید الورودها، فضا و مکان کافی را برای پاسخگویی به تقاضاها، فراهم کنیم.

شایان ذکر است در طول سال‌های گذشته، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، در رده بالاترین استقبال ها از عضویت در سازمان بین‌المللی دانشگاهیان بوده اند.

دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی تهران به عنوان برجسته ترین دانشگاه صنعتی ایران شناخته می‌شود. این دانشگاه پوشش دهنده تمامی رشته‌های مهم مهندسی کشور است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا