Skip to content
کنکور 99

آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش: بیش از ۹۱۶ هزار داوطلب در کنکور ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند و پایان مهلت ثبت‌نام ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۷ بهمن خواهد بود.

کنکور ۹۹

دکتر حسین توکلی ضمن اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون سراسری ۱۳۹۹ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های دارای آزمون دوره‌های

ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۷ بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و جاماندگان در این مهلت تمدید شده صرفاً با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh.org می‌توانند نسبت به شرکت در این آزمون اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: دفترچه راهنما و اطلاعیه تکمیلی درمورد فرآیند ثبت‌نام رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها برای سال ۱۳۹۹ متقارن با آغاز ثبت‌نام با مراجعه به سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است.

 وی با اشاره به ثبت‌نام ۹۱۶ هزار و ۷۱۶ داوطلب در آزمون سراسری ۹۹ گفت: فرآیند گزینش دانشجو در رشته‌های دارای آزمون کنکور سراسری ۹۹ بر مبنای نمره کنکور و سوابق تحصیلی خواهد بود.

کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: زمان انتشار کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از تاریخ ۹ تیر ۹۹ خواهد بود و داوطلبان تا تاریخ ۱۱ تیر مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت خود را دریافت کنند.

وی در پایان با ذکر این‌که نتیجه نهایی آزمون سراسری سال ۹۹ دهه دوم شهریور اعلام می‌شود، تاکید کرد: کنکور سال آینده در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ تیر سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد و کارنامه اولیه آزمون نیز در دهه دوم مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان قادر خواهند بود انتخاب رشته نمایند.

شایان ذکر است کنکور سراسری، بزرگترین اتفاق سالانه در نظام آموزش عالی به‌حساب می‌آید. در چارچوب این آزمون، دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به جذب دانشجویان اقدام می‌کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا