Skip to content
ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 99

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد

مهلت ثبت‌نام در کارشناسی ارشد ۹۹ از سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و متقاضیان امکان نام‌نویسی و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند.

کارشناسی ارشد ۹۹

پس از شیوع بیماری کرونا و به تعویق افتادن برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹، سازمان سنجش مهلت دوباره‌ای برای ثبت‌نام آن دسته از متقاضیانی که تا به این لحظه موفق به نام‌نویسی در این آزمون نشده‌اند، در نظر گرفت.

مطابق با اعلام قبلی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درمورد زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیانی که در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند و با توجه به اعلام تاریخ جدید برگزاری این آزمون یعنی روزهای ۲ و ۳ مرداد ۹۹ که به تصویب ستاد ملی قابله با کرونا رسیده است، امکانی برای داوطلبان این آزمون برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی، غیردولتی و نیز دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده تا بتوانند اطلاعات خود را ویرایش کرده و یا در آزمون ثبت‌نام نمایند.

ویرایش اطلاعات

در همین راستا، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از تاریخ سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می‌گیرد و متقاضیان تا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه کرده و نسبت به مشاهده و پایش مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

علاوه‌براین آن دسته از داوطلبانی هم که قبل از این موعد در بازه‌های زمانی ۱۶ تا ۲۸ آذرماه و ۱۴ تا ۱۶ بهمن‌ماه سال ۹۸ و یا در ۱ تا ۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری جهت پذیرش در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده و کنترل نمایند.

امکان ثبت‌نام

سازمان سنجش درراستای مساعدت و همراهی با آن دسته از داوطلبانی که پیش از این در موعد مقرر موفق به نام‌نویسی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نشده‌اند، شرایطی فراهم آورده است که آن‌ها نیز قادر باشند در مهلت زمانی فوق، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، در این آزمون ثبت‌نام کنند.

قبل از شیوع بیماری کرونا، قرار بر این بود که کنکور کارشناسی ارشد در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین امسال برگزار شود که این موعد به ۲۲ و ۲۳ خرداد موکول شد. درنهایت بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و باتوجه به شرایط موجود کشور، زمان برگزاری آن تا مرداد به تعویق افتاد.

www.sanjesh.org

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا