Skip to content
شرایط حذف ترم دانشگاه عالمه طباطبایی

اعلام شرایط حذف ترم دانشگاه علامه طباطبایی

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن بیان شرایط حذف ترم این دانشگاه گفت: دانشجویان واجد شرایط تا ۲۵ اردیبهشت مهلت دارند برای این کار اقدام نمایند.

حذف درس یا ترم

شجاع احمدوند ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیش آمده و وضع آموزش در دانشگاه‌ها در روزهای مقابله با ویروس کرونا، حذف ترم و یا حذف یک یا چند درس در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ کماکان براساس قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های آموزشی مربوط به مقطع تحصیلی با توجه به سال ورود دانشجو است و امکان حذف ترم و مرخصی برای نیم سال جاری وجود نخواهد داشت.

دکتر احمدوند بیان کرد: بر این اساس و با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا به شرط احراز شدن حداقل یکی از شرایط مصوب و ارائه مستندات و مدارک مورد نیاز، دانشجویان حداکثر تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۹ می‌توانند درخواست خود را مبنی بر حذف درس یا دروس و یا حذف ترم در همه مقاطع ارائه کنند. لازم به‌ذکر است که این درخواست‌ها باید به تایید و تصویب شوراها و کمیسیون‌های مرتبط برسند و سپس بررسی خواهند شد.

شرایط حذف ترم

  معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی شرایط مصوب جهت استفاده از امکان حذف ترم دانشجویان را به شرح زیر اعلام کرد:

  • دانشجویانی که در مناطق محروم سکونت داشته و به اینترنت و زیرساخت‌های اینترنتی در محل سکونت خود برای حضور آنلاین در کلاس‌های مجازی برگزار‌شده توسط اساتید را ندارند.
  • دانشجویانی که خودشان و یا اعضای درجه اول خانواده آن‌ها (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) مبتلا به بیماری کرونا و یا دیگر بیماری‌های صعب‌العلاج شده‌اند.
  • دانشجویانی که در نیم سال کنونی دروس عملی اخذ کرده‌اند و امکان ارائه این دروس به صورت غیرحضوری از سوی استاد مربوطه امکان‌پذیر نباشد.

دانشجویان بالا شرایط اولیه برای درخواست حذف ترم و یا حذف یک یا چند درس را دارند که استاد درس مربوطه باید آن را تایید کند. این افراد می‌‎توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

https://atu.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا