Skip to content
آموزش‌‌های مجازی

فعلا امکان ارائه آموزش‌‌های مجازی را نداریم

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر قادر به ارائه آموزش‌‌های مجازی به دانشجویان نیستم، گفت: هم‌اکنون در حال مذاکره با چند شرکت خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت ارائه آموزش‌های مجازی و کلاس‌های آنلاین برای دانشجویان هستیم.

دکتر جلیل احمدوند: تا پایان سال جاری کلاس‌های حضوری در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار نخواهد شد.

آموزش‌‌های مجازی

وی در ادامه توضیح داد: در شرایط کنونی ارائه آموزش‌‌های مجازی نیز در دانشگاه علامه طباطبایی میسر نشده است و تا اطلاع ثانوی ارائه آموزش‌ چه به‌صورت حضوری و چه مجازی تعطیل خواهد بود.

دکتر احمدوند درخصوص زیرساخت‌های مورد نیاز برای این نوع آموزش‌ها گفت: به دنبال فراهم آوردن امکان ارائه کلاس‌های مجازی و غیرحضوری برای دانشجویان هستیم.

ایجاد زیرساخت‌ها

وی افزود: تا این لحظه دانشگاه علامه طباطبایی فاقد سیستم آموزش‌های مجازی و الکترونیکی بوده اما تا به این لحظه چند جلسه با شرکت‌های خصوصی در مورد برقراری زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری آموزش‌های مجازی برگزار نموده‌ایم.

احمدوند تاکید کرد: مطابق مذاکراتی که با چند شرکت انجام داده‌ایم، هرچه زودتر تمهیدات ارائه آموزش‌های مجازی مهیا خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی: پس از بازگشت اوضاع و شرایط به وضع عادی، کلاس‌های جبرانی برای آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیل مانند استفاده نکردن از کلاس‌های آنلاین و یا عدم رضایت از این کلاس‌ها استفاده نکرده‌اند، کلاس‌های جبرانی برقرار خواهد شد و به‌همین دلیل ممکن است ترم تحصیلی فعلی طولانی‌تر شود.

https://atu.ac.ir/

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا