Skip to content
فایل‌های آموزش مجازی دانشگاه علامه طباطبایی

فایل‌های آموزش مجازی دانشگاه علامه طباطبایی

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی: مشکل ذخیره‌سازی فایل‌های آموزش مجازی تا دو هفته آینده برطرف شده و ۲۰۰۰ فایل آموزشی در فضای مجازی بارگذاری خواهند شد.

برگزاری کلاس‌های مجازی

دکتر شجاع احمدوند گفت: در ابتدا و با توجه به اضطراری که در برگزاری کلاس‌های آموزشی الکترونیکی وجود داشت، موفق شدیم به سرعت و در کمتر از یک هفته زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم را برای برگزاری این کلاس‌ها فراهم کنیم، به‌گونه‌ای که آموزش‌های غیرحضوری دانشگاه علامه طباطبایی از هفته سوم اسفند ۹۸ شروع شد.

وی اظهار داشت: اوایل کار به‌دلیل آشنایی کمتر با آموزش‌های الکترونیک نیاز به آموزش‌های اولیه و اعتمادبه‌نفس و تطبیق با شرایط جدید بودیم اما به سرعت با این سازوکار جدید آشنایی کافی را پیدا کردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی برای این نوع آموزش نداریم.

فایل‌های آموزش مجازی

دکتر احمدوند به در دسترس نبودن فایل‌های ضبط شده آموزش‌های مجازی اشاره کرده و توضیح داد: این امر به‌دلیل محدودیت سرورهای دانشگاه بوده که تلاش می‌کنیم تا دو هفته آینده فایل‌های ضبط شده را بارگذاری کنیم.

وی افزود: در حال حاضر دانشجویان به بیش از ۷۸۰ فایل ضبط شده دسترسی دارند، درحالی‌که حدود ۲۰۰۰ فایل نیز در صف بارگذاری قرار دارند که امیدواریم که تا یکی دو هفته آینده این فایل‌ها ذخیره شوند.

کلاس‌های جبرانی

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در پایان ضمن اشاره به اجباری شدن حضور دانشجویان در کلاس‌‎های مجازی از ۱۶ فروردین‌ماه خاطرنشان کرد: دانشگاه تصمیم دارد پس از پایان ترم بر روی دوره مجازی ارزیابی گسترده‌ای انجام دهد و درصورت وجود هرگونه خلأ و کمبود در این زمینه، برنامه‌های جبرانی را برگزار خواهیم کرد بنابراین نیازی نیست دانشجویان نگران این مسئله باشند.

https://atu.ac.ir/

استفاده از سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان

شایان ذکر است کلیه دانشجویان از جمله دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی، می‌توانند از امکانات مربوط به سامانه دانشگاهیان و همچنین کارت دانشجویی بین‌المللی برخوردار شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا